Dag 21   27 Juni 2013

Las Vegas naar Amsterdam

Nog 252 nachtjes slapen

Soooowwww…. Das best vroeg!! Om 2:30 ging die klote wekker. Zelf na het douchen was ik nog niet wakker…… Alles was al ingepakt alleen de toilet spullen nog. Koffer zat net iets over de 23 kilo. We laten het zo maar even zitten en wegen op het vliegveld nog wel een keer.

Eerst moeten we de auto inleveren. Ze hadden kosten van onze creditcard afgehaald $20,- en $80,- wij waren eigenlijk een beetje bang dat dit voor het wegslepen was en wij waren zeker niet van plan dat te betalen. Ik boek altijd via American vacations en had al meerder malen gemaild hoe dit zat. Helaas heb ik nooit reactie gekregen van hen. Thuis heb ik  gebeld met het reisbureau en ze hebben alles keurig opgelost.

Voor het inchecken was het al mega druk. Eerst maar eens de koffers op gewicht brengen. Er gingen schoenen uit en deze werden in de rugzak gepropt. Ik heb mijn jas eruit gehaald, die hou ik wel in de hand. Ook bij Hies en Willem moest er geschoven worden maar uiteindelijk paste alles dan toch weer.

Na het inchecken ga je weer door de beveiliging, schoenen uit, riem af tassen leeg, zakken leeg, de hele rataplan! Al met al ging het best snel. Op tijd gingen we boarden en nog voor we vertrokken was ik al ergens in dromenland aangekomen. Bas heeft in de lucht nog wat foto’s gemaakt.

In Houston moesten we 5 en een half uur wachten. Eerst maar even een ontbijtje scoren. We hebben wat winkeltjes gekeken maar echt veel soeps hebben ze hier niet. Beetje rond lopen en hangen. Al met al gaat de tijd toch snel en voor we het wisten zaten we weer in het vliegtuig. Terugreis verliep soepel. Wat geslapen, filmpjes gekeken. We veel last van mijn voet die alleen maar dikker en dikker werd.

In Nederland vielen we gelijk met onze neus in de boter, grijs weer, regen…. Ja hoor echt Hollands. We zijn een half uur eerder geland dan gepland. Ik had in de lucht al mijn mobiel aangezet en net voor we Nederland invlogen had ik al bereik. Gauw Bas zijn vader onze Schiphol taxie geïnformeerd dat we er waren.

Gelukkig waren alle koffers meegekomen. We dronken nog een koppie koffie omdat we nog even op Okkie moesten wachten. Okkie is met onze auto en nu hopen we dat alle koffers er in kunnen. Nu Hies en Willem in Apeldoorn wonen is het natuurlijk leuk als we met zijn allen naar huis kunnen. Het was even puzzelen en proppen maar gelukkig past het precies. Bas reed zelf terug en Okkie zat achterin……die viel in slaap….. Vermoeiend hoor zo’n lange reis…. Hi hi hi.

Om 10:00 waren we thuis!! Dan is het echt afgelopen!!

Ik wil iedereen bedanken voor het meelezen en alle leuke reacties. Het web-log bijhouden kost zeker anderhalf uur per dag en de reacties maken het leuk om het elke keer weer te doen.

Ik zeg nog 252 dagen….. dan gaan we cruisen in Florida, hoop dat jullie ons dan weer volgen.