dag 01

Dag 02

dag 03

dag 04

dag 05

Naar Huis!!

Vanochtend ging de wekker vroeg. Alles was gepakt alleen de toilet spullen moest nog in de koffer. Bas is vast de auto gaan halen zodat we zo in konden laden en wegrijden. Bas heeft mij met koffers op het vliegveld afgezet en hij is de auto gaan inleveren. Ik heb daar 45 min zitten wachten en het is wel leuk als je ziet wat er allemaal voorbij komt.
Het was druk, mega druk bij United. Eerst maar even de koffers wegen. We hadden er drie en waren benieuwd of iemand er wat van ging zeggen. Alleen de blauwe was wat te zwaar, maar met het eruit halen van de toilet tas was dit al verholpen. Het inchecken hebben we elektronisch gedaan en dat ging eigenlijk wel snel. En er werd niks gezegd van onze derde koffer. Maar toen…. We moesten door de controle en het was echt druk een mega rij, maar goed dat we op tijd waren. Schoot het net en beetje op werden we naar een andere rij gestuurd een stuk verder en deze was nog langer. Samen met wat andere mensen stonden we al mopperend in de rij…. Uiteindelijk begon ook dit leuk op te schieten toen we de mededeling kregen dat we weer naar een andere rij moesten. De man voor ons weigerde ook!! Maar volgens de medewerker van United was deze echt minder druk… Nou ja daar gingen we dan maar en inderdaad deze was veel minder druk.
Eindelijk waren we door de controle heen en zagen we da onze vlucht naar Chicago vertraagd was met 30 minuten. Dit werd natuurlijk al gauw een uur. Gelukkig hebben we wel ruim tijd met onze aansluiting in Amsterdam maar veel langer moet het ook niet worden anders missen we de vlucht naar Amsterdam. We hebben eerst maar even een ontbijt genomen bij de Mac Donalds en deze was best lekker. We hebben even zitten laptoppen en dan gaat de tijd toch best wel snel.

Ruim een uur later dan gepland zaten we in het vliegtuig maar de piloot vertelde dat we onze tijd aardig gingen inhalen. We hebben allebei bijna de hele weg geslapen. We werden alleen wakker toen ze met een voedsel karretje voorbij kwamen… Dit moest je wel kopen maar die beker yoghurt zag er wel erg lekker uit en dat mag ook wel voor $5,- Bas had een ham kaar croissant genomen maar eerlijk is eerlijk mijn beker yoghurt was lekkerder.
Uiteindelijk landen we maar 20 minuten later in Chicago en dus hadden we nog ruim de tijd. De vlucht naar Amsterdam stond wel op tijd. Al werd er wel slecht weer verwacht dus even blijven duimen dat het goed gaat. Toen we gingen boarden zag het weer er nog goed uit dus dat gaat goed komen en netjes op tijd vertrokken we naar Amsterdam. Eest hebben we een film gekeken Brooklyn  Finest , echt een goede film. Ik heb daarna half Monsters en co gekeken en Bas heeft ….. gekeken. Ik ben daarna in slaap gevallen en toen ik wakker werd waren we er bijna.
Netjes op tijd stonden we stonden we aan de grond. Ook de koffers waren dit keer allemaal aangekomen. Buiten moesten we nog even op onze schiphol taxi wachten, vader van Bas, en toen was het dan echt afgelopen!!
Het was weer een heerlijke vakantie maar volgend jaar willen we iets anders, Canada misschien??
Bedankt iedereen weer voor het meelezen en alle leuke reacties dit is altijd een extra stimulans op de site bij te houden al hebben de laatste dagen even geduurt!!