dag 01

Vanochtend hadden we strak blauwe lucht, geen wolkje te zien!! We wilden eigenlijk heel vroeg de zons opgang gaan bekijken maar omdat Bas wat moeilijker slaapt kon hij zijn mandje niet uit komen. We zijn wel om 7:15 nog even naar Horseshoe bent gereden. We hadden niet zo heel lang want om 8:00 uur zouden we vertrekken naar Zion NP, ons laatste NP alweer.

1 2

De reis liep voorspoedig. Onderweg zijn we in Kennab gestopt voor een ontbijtje en Bas heeft dan toch de auto gewassen, hij zag er ook niet uit van al die dirtsroads. Bas wilde al lang de auto wassen, maar het kwam er niet zo van. Vanaf Kannab is het maar een klein stukje naar Zion NP.

3 4

In Zion NP hebben we canyon overlook trail gelopen. Een leuke korte trail. Er lag wel veel zand op het pad en Bas ging bijna onderuit. Gelukkig ging het allemaal goed. Bovenaan hebben we even genoten van het uitzicht. We waren nu wel toe aan een zwembad. Ons hotel, Canyon Ranch inn had er gelukkig een en ook nog een bubbelbad. Het zwembad was iets aan  de koude kant, maar als je er eenmaal in was dan was het wel lekker. Het bubbelbad daar in tegen was wel weer erg warm….tja het is best lastig vakantie vieren.

5 6

Na een lekker dutje aan het zwembad, waren Bas en ik het wel zat. Hies en Willem wilde nog even lekker blijven luieren. Wij zijn vast gaan douchen en wat boodschappen gaan doen. Er zit altijd duidelijk verschil in prijzen, als je in een wallmart boodschappen doet of in een toeristische supermarkt.  Maar goed ze hadden weer alles wat we nodig hadden, zelfs lekker vers brood.

7 8

We hebben Hies en Willem opgehaald en zijn gaan eten bij Blondies. Een heel leuk familie restaurantje. Overal hingen bordjes met spreuken aan de muur zoals, If i say the word exercise, i have to wash my mouth with chocolate. Ach ik vond hem wel leuk!!! Bas en Willem hadden een Elk burger en die smaakte best goed. Ze zijn dus niet alleen mooi maar ook erg lekker. Hies en ik hadden een Hot-Dog.
Met veel te volle buikjes liepen we een stukje langs de vele souvenirs winkels van Springdale. Inmiddels hadden Willem en ik ruimte gecreëerd voor een lekker ijsje. Met de veel te grote ijsjes liepen we terug naar ons hotel. Hier hebben we nog even heerlijk buiten gezeten. Daarna was het bedtijd.