Vandaag moesten we weer vroeg op want we zouden weer gaan vliegen, vandaag vliegen we naar San Diego. Eerst moeten we de auto inleveren, en vanaf ons hotel is dat dik een half uur rijden. Een shuttle van Alamo zou ons weer afleveren op het vliegveld.

Vluchtschema van vandaag,

Washington DC       naar       San Diego

8:20                                      10:36

Op het vliegveld konden we weer net zoals de laatste keer via een computer inchecken. We zouden met een groter vliegtuig vliegen omdat de afstand langer was, we moesten vijf uur vliegen. Wonder boven wonder hadden we nu geen vertraging en konden we ook gelijk opstijgen. In het vliegtuig kregen we een lekker ontbijtje. Ook kregen we een paar films te zien en voor je het weet ben je er dan alweer.

In San Diego hadden we zo onze koffers  te pakken en buiten stond het Alamo busje al klaar, hier moesten we onze huurauto ophalen voor de laatste drie weken. We hadden een 4 weel drive gehuurd, een mooie grote auto, dat leek ons wel een keer leuk. Nou het was inderdaad een mega bak… Alleen een nadeel van deze auto, hij zoop benzine en het was nog geeneens een 4 wiel ook, de volgende keer zullen we ook niet meer zo’n auto huren.

9 1  9 2

Het weer in San Diego was heerlijk.Het was 25 graden en de lucht was strak blauw.  Vanuit het vliegtuig had Bas een vliegdekschip zien liggen, the Midway en hij wilde daar gaan kijken. We konden daar mooi de auto parken en te voet verder gaan. We zijn de Midway niet op geweest maar echt het was een prachtig schip. Vanuit hier zijn we naar Seaport Village gelopen. Hier krijg je echt een vakantie gevoel van. Allemaal eettentjes en souvenirswinkels. We hebben hier en heerlijk wrap voor lunch gehad en zijn daarna naar Gaslamp Quarters gelopen. Het was hier helemaal uitgestorven, ik denk dat dit een plek is waar je ’s avonds moet komen. Het was daarin tegen niet minder leuk om te zien. De wrap van Bas was een beetje verkeerd gevallen dus we moesten in een hoog tempo op zoek naar een wc…. In een Mall naast gaslamp quarters had hij er 1 gevonden… gelukkig dat was een opluchting.

9 3  9 4

We zijn terug gelopen naar de auto en zijn richting Balboa Park gereden, hier hebben we twee uur rond gelopen en in het zonnetje gezeten en ijsjes gegeten. Vanuit daar zijn we ons hotel gaan opzoeken, Four points sheraton dit lag helemaal aan de andere kant van San Diego. Onderweg hebben we eerst maar even boodschappen gedaan aangezien we nu niet meer hoeven te vliegen… ja over drie weken naar huis maar dat duurt nog heeeeeel lang. In het hotel heb ik ook even de koffers en tassen anders ingepakt omdat we die normaal altijd in de auto laten liggen, ik neem altijd alleen een tas met toilet spullen mee, en foto camera’s. Meestal kan je je auto vlakbij de deur van je hotel parkeren en als je iets nodig hebt kan je het zo pakken.

9 5    9 6

We zijn vroeg onder de wol gedoken want voor morgen stond Sea World op het programma.